Glemt noe?
Jeg registrerer at det alt er en tråd om denne typen situasjon, men jeg ønsker likevel å melde fra om misnøye med dagens løsning på gjenglemt/behov for opplåsning umiddelbart etter innlevertbil. Hos Hyre finnes en funksjon i appen som heter: 'glemt noe'. Anbefaler dere å få dette på plass asap. Jeg har vært medlem og bruker siden bilkollektivets morgen, og merker at jeg ble provoset og muggen av å måtte booke, betale(selv om 38 kr), levere (oppsto sågar en eller annen feil ved levering nr 2- av helt uvisse årsaker), pga av gjenglemt hanske i regnfull mørk høstnatt. Mens jeg likevel har dere her: bilen jeg tok ut i går var ikke koblet til sitt kommunale ladepunkt og jeg måtte dermed lade på min vei. Blir dette på noe vis kompensert? Fikk dessverre ikke kvittering , da ladestasjonen hadde en feil med QR-systemet, men har screenshot av kotbetaling. Vennlig hilsen Claire
Følg innlegget
1
følgere
Når det gjelder bil som ikke er helt ladet opp, så kompenserer vi ev. hurtiglading som følge av dette. Send e-post til informasjon@bilkollektivet.no med skjermbildet og hvilken bil det gjelder (reg.nr) så fikser vi det :-)