Glemt noe?

Jeg registrerer at det alt er en tråd om denne typen situasjon, men jeg ønsker likevel å melde fra om misnøye med dagens løsning på gjenglemt/behov for opplåsning umiddelbart etter innlevertbil. Hos Hyre finnes en funksjon i appen som heter: 'glemt noe'. Anbefaler dere å få dette på plass asap. Jeg har vært medlem og bruker siden bilkollektivets morgen, og merker at jeg ble provoset og muggen av å måtte booke, betale(selv om 38 kr), levere (oppsto sågar en eller annen feil ved levering nr 2- av helt uvisse årsaker), pga av gjenglemt hanske i regnfull mørk høstnatt.  Mens jeg likevel har dere her: bilen jeg tok ut i går var ikke koblet til  sitt kommunale ladepunkt og jeg måtte dermed lade på min vei. Blir dette på noe vis kompensert? Fikk dessverre ikke kvittering , da ladestasjonen hadde en feil med QR-systemet, men har screenshot av kotbetaling. Vennlig hilsen Claire
Claire de Wangen

Kommentarer

  • Hei og takk for henvendelsen. Jeg skjønner at det kan være frustrerende å betale ekstra når du akkurat har avsluttet en reservasjon. Dessverre har ikke systemet vårt noen annen funksjon, og det er dessverre ikke noe vi kan gjøre med på kort sikt. Vi vil derfor se på om man kan ringe inn og få åpnet bilen. Så lenge vi får identifisert den som ringer, så bør ikke det være noe problem.

    Når det gjelder bil som ikke er helt ladet opp, så kompenserer vi ev. hurtiglading som følge av dette. Send e-post til informasjon@bilkollektivet.no med skjermbildet og hvilken bil det gjelder (reg.nr) så fikser vi det :-)
    Morten Munch-Olsen Daglig leder

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.