Til seneste kommentar

Hva om jeg trenger veihjelp eller assistanse?

Hva gjør jeg om jeg trenger veihjelp eller assistanse underveis?
Haakon

Kommentarer

  • Bilene våre er stort sett meget driftssikre. Av og til hender det likevel at noe oppstår slik at man ikke kommer videre. Da er det godt å vite at alle bilene har veihjelp fra leverandøren (24/7). Ved driftsstans er det denne avtalen som skal benyttes. Det er også viktig at vi får beskjed dersom dette vil kunne få konsekvenser for innlevering og eventuelle kommende reservasjoner.

    Vår chat og telefontjeneste er bemannet fra kl. 07 - 23 alle dager. Utenom dette benyttes veihjelp ved akutt behov for assistanse.
    Haakon
  • Får man ny bil dersom bilen ikek kan kjøres videre, hvis man feks reiser på tur til en annen del av landet?
    Marie Berg
  • Hei

    Dersom bilen plutselig skulle bryte sammen av tekniske/mekaniske årsaker, og verksted ikke klarer å få den reparert innen rimelig tid gjør vi alltid det vi kan for å finne en løsning på dette. Det skal alltid avklares med Bilkollektivet før en av våre biler blir satt igjen hos et verksted og man overtar en leiebil. Stort sett vil det la seg gjøre å utbedre denne typen problemer på stedet eller innen kort tid på lokalt verksted.

    Da bilkollektivet kun har biler i Oslo, må eventuell erstatningsbil andre steder i landet skaffes gjennom våre veihjelpsavtaler / eksterne leiebilfirmaer. Alle våre Toyota modeller har dekning via Toyota Eurocare som dekker leiebil i inntil 3 dager dersom bilen må bli stående på verksted. Eventuell videre leie av ekstern leiebil utover dette må i så fall avtales nærmere med ansvarlig for saken bilkollektivet.


    Alexander Børstad Driftssjef

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.