Hva om jeg trenger veihjelp eller assistanse?
Hva gjør jeg om jeg trenger veihjelp eller assistanse underveis?
Følg innlegget
1
følgere
Vår chat og telefontjeneste er bemannet fra kl. 07 - 23 alle dager. Utenom dette benyttes veihjelp ved akutt behov for assistanse.
Dersom bilen plutselig skulle bryte sammen av tekniske/mekaniske årsaker, og verksted ikke klarer å få den reparert innen rimelig tid gjør vi alltid det vi kan for å finne en løsning på dette. Det skal alltid avklares med Bilkollektivet før en av våre biler blir satt igjen hos et verksted og man overtar en leiebil. Stort sett vil det la seg gjøre å utbedre denne typen problemer på stedet eller innen kort tid på lokalt verksted.
Da bilkollektivet kun har biler i Oslo, må eventuell erstatningsbil andre steder i landet skaffes gjennom våre veihjelpsavtaler / eksterne leiebilfirmaer. Alle våre Toyota modeller har dekning via Toyota Eurocare som dekker leiebil i inntil 3 dager dersom bilen må bli stående på verksted. Eventuell videre leie av ekstern leiebil utover dette må i så fall avtales nærmere med ansvarlig for saken bilkollektivet.