Hvorfor har ikke reservasjonen min et registreringsnummer?

En rekke våre biler har blitt flyttet over til noe som kalles puljebooking. I praksis betyr dette at man reserverer ønsket biltype fra en oppstillingplass hvor det finnes flere av samme bilmodell, i stedet for en spesifikk bil. Man vil få tildelt registreringsnummeret til bilen rett før reservasjonen skal starte. For deg vil dette være en bedret opplevelse, for eksempel hvis noen ikke har levert en bil innen utløp av sin reservasjon. Da vil du bli tildelt en annen bil i puljen på stedet, slik at du unngår å måtte vente. 

Årsaken til at vi nå gjør denne endringen, er for å få bedre utnyttelsesgrad av våre biler. På denne måten kan korte og lange bookinger fordeles fornuftig, slik at alle får tak i bil i ønsket perioder.
På sikt vil altså puljebooking føre til bedre brukeropplevelse.
Maria

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.