Hvordan fyller og betaler jeg for drivstoff, vask etc?
Hvordan fyller jeg drivstoff/bensin underveis i en reservasjon?
Er vask også inkludert?
Er vask også inkludert?
Følg innlegget
11
følgere
Hos bilkollektivet er drivstoff inkludert i leieprisen.
Alle bilene har drivstoffkort fra Circle K som skal brukes ved fylling av drivstoff på Circle K, samt vask i vaskehall og ved kjøp av rekvisita, som for eksempel vindusspylervæske. Husk at du også kan få rabatt for rengjøring av bilen.
Ved retur av bil skal det være minst 1/4 tank med drivstoff.
Bilen skal også leveres ren og ryddig.
Drivstoffkortene skal ligge i bilens mappe i hanskerommet (den med instruksjonsbok).
Slik bruker du drivstoffkortene:
Det er ikke nødvendig å ta ut kvittering ved bruk av bilkollektivets Circle k kort.
hvordan er det med å fylle drivstoff i utlandet?
Circle k kortene fungerer også på Circle k stasjoner i utlandet.
Les mer om utlegg for drivstoff her.
Er drivstoffkortet da en ROUTEX? Og kan jeg benytte kortet i Tyskland hos ARAL som er også del av ROUTEX?
Takk på forhånd.
Våre drivstoffkort er bedriftskort fra Circle k og ikke en del av ROUTEX.
Er det mulig å kjøpe drivstoff selv?
Hva betaler vi for drivstoff fylt på Circle k? Er det prisen som står på pumpa eller har Bilkollektivet avtale om redusert pris?
Drivstoff og vask skal betales med drivstoffkort fra Circle K som du finner i bilens hanskerom. Les mer om drivstoffkort og rengjøring av bilene her. Bilkollektivet refunderer ikke utlegg for vask og fylling av drivstoff hvor bilens drivstoff/ vaskekort ikke er benyttet.
Dersom det skulle mangle drivstoffkort i bilen ber vi deg om å kontakte oss for å informere om dette, slik at nytt kort kan legges ut i bilen. Du kan sende inn kvittering for eventuelt utlegg til informasjon@bilkollektivet.no, så vil du motta en rabattkupong på beløpet som kan benyttes ved kommende reservasjoner. NB utlegg sendt til andre epostadresser vil ikke bli behandlet.
Er det ubegrenset hvor mange ganger jeg kan fylle drivstoff den uka jeg leier bilen?
Av sikkerhetsmessige årsaker så er det satt beløpsgrense på kortene våre slik at de ikke kan bli missbrukt.Om du skulle nå den grensen så kan du ringe Kundesenteret vårt på Tlf: +4747861010 og de vil midlertidig utvide grensen på kortet.
eva