Til seneste kommentar

Hvordan kan jeg bytte medlemskap?

Hei

Jeg er en eksisterende bruker, og ser at dere har flere medlemskap som passer for meg. Hvordan kan jeg oppgradere/endre/bytte medlemskap?
Medlem (Oppdatert )

Kommentarer

  • Hei. Du kan enkelt bytte medlemskap i appen.  Det gjør du ved å gå inn på "min profil" (i menyen øverst til venstre) og bla deg ned til "Select subscription". Når du trykker på denne får du opp de tilgjengelige medlemsmodellene. Se eventuelt også skjermvideo som er vedlagt under.

    Du kan kun ha ett medlemskap av gangen. Eventuelle fremtidige reservasjoner må avbestilles og bestilles på nytt med det nye medlemskapet for å få prisene og vilkårene tilhørende dette. Ved en nedgradering av medlemskap vil eventuelle fremtidige reservasjoner bli automatisk kansellert.

    Morten Munch-Olsen Daglig leder
    (Oppdatert )
  • Vil allerede reserverte bestillinger fram i tid bli omfattet av døgn- og timesprisrabatten om jeg melder meg inn nå?
    Are Saastad
  • Hei Are. Som forklart over vil du være nødt til å kansellere eventuelle fremtidige reservasjoner og booke opp på nytt for at nye priser skal bli gjeldende. (det er alltid vilkår på reservasjonstidspunkt som setter pris for en reservasjon.
    Alexander Børstad Leder for brukeropplevelse
  • hei, hvis jeg oppgraderer fra ordinært til plussmedlemskap nå i slutten av måneden, må jeg da betale full pris for plussmedlemskapet inneværende måned.
    ola
  • Hei

    Du betaler for en full måned når du bytter medlemskap, og vil fortsette å betale på månedlig basis fra datoen du har meldt deg inn som plussmedlem.
    Alexander Børstad Leder for brukeropplevelse

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.